Partners

Lukt het je school of vereniging niet om de korfballessen op school in te vullen met behulp van verenigingstrainers, een (gym)docent of een combinatiefunctionaris? Je kunt altijd Korfbalkids of Korfbalstars inhuren als SchoolTrainer! Dit zijn beiden professionele samenwerkingspartners van het KNKV, op het gebied van jeugd- en schoolkorfbal. Kwaliteit verzekerd, dus!

Verenigingen die niet (alleen) op zoek zijn naar extra mankracht, maar ook begeleiding zoeken bij het opstellen van een Technisch Verenigingsplan (TVP), kunnen Korfbalkids en Korfbalstars inhuren als SchoolCoach. Samen met hen ontwikkel je een TVP waarin ledenwerving een structurele plaats krijgt.

Vul het aanvraagformulier in om je wensen en verzoeken aan te geven. Na ontvangst van je aanvraag wordt contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Wil je eerst meer informatie over een van beiden? Zie www.korfbalkids.nl of www.korfbalstars.nl.

Korfbalkids en Korfbalstars hanteren gelijke tarieven. Alle aanvragen worden in onderlinge afstemming op basis van planning en locatie ingedeeld.

Het aanvraagformulier vind je hier.